June 7, 2006

Exam Fever

Semua sibuk study sekarang.... one week study break before exam starts next week.
Hence I'd like to wish everyone ALL THE BEST in their first sem exam...

And yes, I don't have any first sem exam
However, I did have one major Psych exam in Fremantle Hospital yesterday... Glad it's over ^_^
Then I'll be having another exam (Summative Exam) on June 22nd...

Oh, and thanks for the food last Sunday yeah girls? (See pictures at the sidebar)

Abdullah bin Abbas r.a berkata: Biasa Rasulullah membaca: Allahumma laka aslamtu, wa bika aamantu, wa a'laika tawakkaltu wa ilaika anabtu, wabika khooshomtu allaahumma a'uudzu bi'izzatika laa ilaaha illaa anta antudhillanii antal hayyul ladzii laa tamuutu wal jinnu wal'insu yamuutunna...
Yang bermaksud: Ya Allah, kepada-Mu saya menyerah, percaya dan tawakal, dan kepada-Mu pula saya akan kembali, dan kerana-Mu saya berjuang. Ya Allah, saya berlindung dengan kemuliaan -Mu, yang tiada Tuhan kecuali Engkau, janganlah menyesatkan aku. Engkau yang hidup yang tidak mati, sedang jin dan manusia semua bakal mati...(Hadith Bukhari, Muslim)

Thanks Fhad for the hadith...

No comments:

Post a Comment